2013. november 11., hétfő

2. rész

Beautiful Life
Sokáig forgolódtam, de egyszerűen sehogy sem tudtam visszaaludni. Hiába van nyári szünet, ha én már hajnali fél hatkor ébren gubbasztok az ágyamon.
Végül feladtam a próbálkozást és alvás helyett a konyhába meneteltem, hogy reggelit készítsek magamnak. Némi töprengés után a palacsinta mellett döntöttem. Hamar kész van és isteni az íze. Kell ennél több?
Főzőcskézés közben olyan haszontalan gondolatok cikáztak a fejemben, mint az Oli mindig imádta a palacsintámat, vagy az Oli Úr biztos alszik még. Butus, butus gondolatok...
A kész palacsintához epret és banánt szeleteltem, aztán visszamasíroztam a szobámba, benyomtam a laptopom és evés közben Teen Wolfot néztem.
Éppen egy nagyon parás rész ment, amikor a mellettem lévő telefon rezegni kezdett. Ijedtemben felsikítottam és eldobtam a villám, ami csattanó hangot hallatva nekivágódott az ablaknak, onnan lepattant és megállapodott a földön.
A szívemhez kapva igyekeztem normalizálni a légzésem, majd vetettem egy pillantást a telefonom kijelzőjére.
- Oli írt! - visítottam fel meglepetten, ugyanakkor boldogan. Kapkodva nyitottam meg az üzenetet:
Jó volt tegnap találkozni! Ma bemutatnálak a srácoknak. Kettőkor a szokásos helyen? ui: Bocs, ha felébresztettelek!(:
Boldogan tapsikoltam, mint valami ötéves és azonnal visszaírtam:
Nem ébresztettél fel. Szerintem is jó volt és szívesen találkoznék a barátaiddal!:) ui: Csináltam palacsintát, kérsz?
Azonnal jött a válasz:
Kérekkérekkérekkéerekkéreeek!!!
Hangosan nevettem a válaszán és gondolataimban rögtön megjelent Oli ajakbiggyesztős, durcás nézése. Ó, hogy én mennyire oda vagyok azért a nézésért...! Meg a többiért is, de ez részletkérdés.
Eme roppant fontos gondolatokkal kísérve lebotorkáltam a konyhába, hogy mosogatás közben is Olivéren merengjek.
Kusza gondolatokkal vonultam vissza a szobám nyújtotta kényelmes menedékbe és az ágyon elnyúlva adtam szabad folyást a bennem kavargó érzelmeknek és kérdéseknek.
Ennyi kihagyás után Oli miért jött vissza hozzám? Mért csinál úgy, mintha csak napokra tűnt volna el, nem évekre? De ami a legfontosabb: Miért nem akar beszélni a barátnőjéről? Vagy csak nekem nem akar?
Utáltam, hogy sötétben tapogatózom, de azt még jobban, hogy mindezt egyedül teszem. Az órára pillantva úgy döntöttem, felhívom Alexát egy gyors konzultálásra.
- Ember, van fogalmad arról, hány óra van? - morogtam barátnőm, miután a sokadik csörgés után végre felvette.
- Reggel hét. - feleltem vigyorogva.
- Mi a fészkes fenéért hívsz fel hajnali hétkor?!
- Tegnap találkoztam Olival.
- Miiiii?! - visította olyan hangosan, hogy el kellett tartanom a telefont a fülemtől, nehogy beszakadjon a dobhártyám - Mit? Hogy? Mi van? Bella mondj már valamit!
- Mondanék, ha hagynál szóhoz jutni! - kuncogtam.
- Jó, oké, kussolok! - ígérte Lexa. Ezután belekezdtem a mesébe, hol boldogan vigyorogva, hol pedig kétségbeesetten sóhajtozva.
- Na? Szerinted lesz ebből valami? - tudakoltam.
- Hmmm. Fogalmam sincs.
- Ja, azt elfelejtettem, hogy délután találkozom vele és a barátaival. - tettem hozzá. A vonal túloldaláról hatalmas puffanás, majd jajgatás.
- Úristen! Te mi a francot csinálsz? - kérdeztem aggódva, de a röhögésemet nem tudtam visszafojtatni. Hiába, legszebb öröm a káröröm.
- Leestem az ágyról. - nyögte. Erre csak még jobban nevettem, már a könnyeim is folytak. Igen, Alexa az a lány, aki még egy ágyon sem tud meglenni normálisan.
- Mi lesz az együttérzéssel? - nyafogott.
- Bocs, de te is röhögnél rajtam! - rántottam vállat bocsánatkérőn, noha ezt ő nem láthatta.
- Aha, persze. De inkább beszéljünk arról, mit szándékozol felvenni délután!
- Valami lazát...? - inkább kérdeztem, mintsem mondtam. Hatalmas sóhaj volt a reakció.
- Már látom, hogy nálad fogom tölteni a délelőttöm...
- Várlak! - vigyorogtam. Alexa sóhajtott még egy utolsót, aztán lerakta.
Fél óra múlva Lexa már nálam is volt és éppen ruhákat hajigált ki a szekrényemből.
- Nem. Fúj. Soha. - kommentálta az egyes darabokat.
- Kösz. - fújtam sértődötten.
- Ahá! Megvan! - tapsikolt kislányosan, előbbi megjegyzésem figyelmen kívül hagyva.
Alexa diadalmasan emelt ki a szekrényemből egy bézs, virágokkal díszített, rövid ruhát, másik kezében a szintén bézs sarum himbálózott.
- Szívesen! - vigyorgott rám.
Azonnal felpróbáltam az összeállítást, ami remekül illett fehér bőrömhöz, szőke hajamhoz és világítóan kék szemeimhez.
- Látod Lexa, EZÉRT nem kételkedem soha a stylist tudásodban! - mondtam, miközben párszor körbefordultam az egész alakos tükröm előtt.
- Jól teszed bébi! - kacsintott.

A szokásos hely a Margitszigetet takarta, ahová kiskorunkban sokat jöttünk játszani, beszélgetni vagy csak úgy feküdni a fűbe.
Mikorra odaértem, a fiúk már ott várakoztak. Oli mellett három másik srác ácsorgott; egyiküknek fekete haja volt, barna szeme és ázsiai vonásai. A mellette állót olyan tizennyolc-tizenkilenc évesnek saccoltam. Rövid, sötét haja volt, barna szeme és kicsit ducibb volt, mint a másik három, ennek ellenére egyáltalán nem volt ronda. Végül, de nem utolsó sorban az Oli másik oldalán ácsorgó fiú; magas, vékony, barna hajú, barna szemű. Komoly ábrázattal nézelődött, de szemében ott volt az a csillogás, ami arra utalt, hogy bármikor képes vicces helyzetet teremteni.
- Szia Iz! - köszönt rám Oli, azzal az ellenállhatatlan ezer megawattos mosolyával.
Ó, azok a helyes vámpírfogai! Valaki kapjon el, mielőtt összeesem!
- Sziasztok! - intettem szégyenlősen.
- Izzy, ők itt a barátaim, Feng Ya Ou, Vavra Bence és Szikszai Péter! - mutatta be Oli a többieket abban a sorrendben, ahogy az előbb végignéztem rajtuk - Fiúk, ő a régi barátom Herczeg Izabella.
A többiek mosolyogva köszöntek és csoportba verődve elindultunk a Duna part mentén, beszélgetve és ismerkedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése