2014. szeptember 28., vasárnap

Búcsú

Sziasztok!
Hát ez a nap is eljött, amikor végre befejezem egy blogom! *taps-taps* Így a végén gondoltam, elárulom, honnan is származik a blog alapötlete. Az igazat megvallva anyának köszönhetem a Scream alapjait, hisz' tényleg ismeri Olivér anyukáját, ha nem is olyan szinten, mint Bella édesanyja.:)
A statisztika előtt még szeretném kiemelni egy drága olvasómat, aki facebookon érdeklődött folyton az új részek felől, ezzel ösztönözve, hogy írjak. Szóval óriási köszönet Hevesi Biankának, aki miatt lehet, el sem jutok idáig!
Akkor a számok:
még néhány adat
A blog 2013. november 6-án nyitotta meg a kapuit, azóta pedig 55200 (!!!) látogatóval és 60 követővel büszkélkedhet! 233 közzétett megjegyzés (eddig), ami szintén szép szám!:)


Hálás köszönet minden kedves olvasómnak, aki biztatott a kommentjeivel, pipált vagy egyszerűen csak olvasta a blogom! El sem tudom mondani, mennyit jelent ez nekem!:)
Bevallom, a végére kopott a kezdeti lelkesedés, de mindenképp be akartam fejezni, hisz' ezzel magamnak is bizonyítottam, hogy igenis képes vagyok rá! Köszönöm, hogy itt voltatok/vagytok mellettem!
A végére pedig egy kis reklám:
Aki szeretne még tőlem olvasni, annak bátran ajánlom a jelenleg futó blogomat, ahol látszik, hogy mennyit fejlődtem egy év alatt!:)  Remélem, sokatokkal találkozom azon a blogomon is!
További szép napot!
Big hugs and kisses,
Aura

3 megjegyzés:

  1. Jezusom de edes vagy :')
    En koszonom, hogy belekezdtel ebbe a csodas blogba:)
    Imadtam nagyon :)
    Es ez a resz is tokeletes lett :')
    Tehetseges irono vagy :*
    Gratulalok a bloghoz♥
    Nagyon fog hianyozni:)
    Szerintem sokszor fogom ujra olvasni :) :*

    VálaszTörlés
  2. Gratu.Bocsi,hogy most látom,csak 2 nappal ezelőtt kezdtem el olvasni.Mikor elkezdtem,akkor alig tudtam lerakni,annyira tetszettek a részek.:) Sőt,a telefont meg a tabletet alig tudtam lerakni is.De majd ha lesz annyi időm,akkor elolvasom a többi blogodat is.Ja,és tuti benne lesz majd az egyik blogomnál a #2015 blogajánlóban.;) Soha ne hagyd abba a blogolást.💜

    VálaszTörlés